Šport, zdravie a cvičenie


18.1

Ahojte športovci 🤸‍♂️Dnešné prvé cvičenie kolíska je výborný ranný cvik, ktorý rozprúdi krv hneď v úvode dňa. Prekrvuje celý chrbát a naťahuje ramenné a posilňuje brušné svaly. 💪 Takisto aj mačací chrbát naťahuje a uvoľňuje stuhnutý chrbát. 😊Po koordinačné náročnejších kotúľoch, pokračujeme v posilňovaní brušných a chrbtových svalov. 🤯 Tieto cviky odporúčam opakovať aspoň v troch sériách. 🤤Športu zdar 😊

Uverejnil používateľ CVČ Pohoda Pondelok 18. januára 2021

11.1.

Ahojte športovci 😊Pokračujeme v novoročnom spaľovaní tukov a v budovaní imunity cvičením. 💪Dnešný tréning odporúčam odcvičiť v troch sériách, bez prestávky medzi jednotlivými cvičeniami. Prvá séria 35 sekúnd každé cvičenie. Druhá 25 sekúnd a tretia 15 sekúnd práce. Medzi sériami prestávka nie dlhšia ako dve minúty. 🤤Športu zdar 👋

Uverejnil používateľ CVČ Pohoda Pondelok 11. januára 2021